RO / EN

De 25 de ani, dăm valoare încrederii.

IFB Finwest S.A. nu garantează pentru actualitatea, acuratețea și caracterul complet al informațiilor prezentate și nu își asumă responsabilitatea pentru tranzacțiile efectuate pe baza acestor informații, riscul investițiilor aparținând integral investitorilor. Informațiile și datele care stau la baza materialelor prezentate în acest site au fost obținute sau provin din surse considerate de încredere însa IFB Finwest S.A. nu își asumă resposabilitatea pentru eventualele obligații sau pierderi rezultate în urma folosirii acestora. Conținutul acestui site are doar un rol informativ și nu implică recomandări sau sugestii de cumpărare sau vânzare a unor valori mobiliare. Tranzacționarea de instrumente financiare implică numeroase riscuri printe care, însa fară a se limita la, fluctuatia prețurilor pieței, incertitudinea dividendelor, a randamentelor și/sau a profiturilor, fluctuația cursului de schimb.

Politica de confidențialitate www.ifbfinwest.ro

Introducere

Vă mulțumim pentru interesul față de compania noastră. Protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal este un subiect foarte important pentru noi. Când intrați într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințați informațiile dumneavoastră. Aceste informații prezentate în prezentul document (denumit în continuare „Politica de confidențialitate” sau „Documentul”) sunt importante. Vă recomandăm să le citiți cu atenție.

Scopul prezenței Politici de confidențialitate este să vă explice ce date prelucram (colectăm, utilizăm, partajăm), de ce le prelucrăm, modalitatea prelucrării, drepturile dumneavoastră în temeiul GDPR și modalitatea în care vă puteți exercita aceste drepturi. În colectarea acestor informații, noi acționam în calitate de operator.

Fiind pe deplin conștienți de faptul ca informațiile personale vă aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranța și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor parți terțe fără a vă informa în conformitate cu prevederile legale. Nu luăm decizii exclusiv automate cu impact semnificațiv asupra dumneavoastră.

Prin vizitarea site-ului sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc și/sau prin intermediul oricărui canal de comunicare (e-mail, telefon, rețele de socializare etc), sunteți de acord cu această Politică de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu cele descrise în prezenta Politica de Confidențialitate, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre.

SSIF IFB FINWEST SA este operator de date în sensul GDPR. Această Politică de confidențialitate acoperă doar prelucrările de date pentru care SSIF IFB FINWEST SA este operator.

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care puteți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Vă încurajam sa examinați Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

Cine suntem noi ?

SSIF IFB FINWEST SA, societate de naționalitate română cu sediul social în Arad, strada D. Bolintineanu, nr 5, ap 4 și 5, înmatriculata în Registrul Comerțului București sub nr. de ordine J2/48/1996, având cod de înregistrare fiscală RO8099938, e-mail ifb@ifbfinwest.ro este responsabilă de prelucrarea datelor dumneavoastră. cu caracter personal pe care le colectam direct de la dumneavoastră sau din alte surse.

Potrivit legislației, compania noastră este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele dumneavoastră sa fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile și adecvate, tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal.

Cine sunteți dumneavoastră?

Potrivit legislației, dumneavoastră, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii care ne este client sau potențial client, vizitatorul site-ului sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu noi, sunteți o „persoana vizată”, adică o persoană fizică identificata sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți in privința prelucrării de date și pentru a va permite sa va exercitați cu ușurința, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita exercitarea drepturilor.

Protecția informațiilor dumneavoastră. Personale este foarte importanta pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și naționala privind protecția datelor cu caracter personal, in special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:

Legalitate, echitate și transparenta

Prelucram datele dumneavoastră. Legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizam, iar dumneavoastră. Sunteți informat corespunzător.

Controlul vă aparține

În limitele legii, vă oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ați împărtășit cu noi și de a vă exercita celelalte drepturi.

Integritatea datelor și limitarea scopului

Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale sunt corecte, complete și actualizate.


Securitate

Am implementat măsuri rezonabile de securitatea prelucrării datelor cu caracter personal, astfel încât să vă protejăm cât mai bine informațiile personale. Cu toate acestea, rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

Informații, scopuri și temeiuri legale

Atunci când navigați pe site-ul nostru, când ne transmiteți o solicitare pe e-mail sau ne contactați în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne puteți comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse, asa cum explicăm în tabelul de mai jos.

Datele cu caracter personal prelucrate* Scop/Scopuri * Temei/Temeiuri Legale
Nume În scopul crearii unui cont pe site Încheierea sau executarea unui contract - Art. 6 (1) b GDPR
Adresa
Pentru facturare.
Pentru a ne conforma legislației.
Pentru marketing direct (doar daca avem consimtamântul dumneavoastră. prealabil).
Pentru prevenirea fraudelor și a altor infracțiuni.
obligația legală - Art. 6 (1) c GDPR.
consimtamânt – Art. 6 (1) a) – (doar pentru marketing direct)
E-mail
În scopul crearii unui cont pe site
Pentru facturare
Pentru a ne conforma legislației
Pentru prevenirea fraudelor și a altor infracțiuni
Pentru marketing direct (doar daca avem consimtamântul
dumneavoastră. prealabil)
Încheierea sau executarea unui contract – Art. 6 (1) b GDPR
consimtamânt – Art. 6 (1) a) – (doar pentru marketing direct)
interes legitim - Art. 6 (1) f) GDPR
Adresa IP
pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice.
pentru prevenirea fraudelor
pentru funcționarea rețelei
interes legitim - Art. 6 (1) f) GDPR

* Deși am depus toate eforturile posibile pentru identificarea tuturor datelor personale prelucrate și a scopurilor, retine faptul ca tabelul de mai sus nu este exhaustiv.
Cele mai multe informații le colectăm direct de la dumneavoastră. Majoritatea informațiilor sunt cele descrise mai sus, dar pot există situații în care colectăm date de la terți (i.e. parteneri, platforme).
Pe lângă informațiile indicate mai sus, este posibil să colectăm și următoarele informații, în funcție de circumstanțe:
- Modul în care interacționați cu site-ul nostru (de exemplu, informații despre cum și când ne accesați site-ul sau ce dispozitiv folosiți pentru a accesa site-ul;
- Informații furnizate atunci când completați formulare sau chestionare;
- Conținutul mesajelor trimise prin sisteme de mesagerie și e-mail.

Scopuri

Pe lângă scopurile enumerate în tabelul din secțiunea anterioara, prelucrăm datele cu caracter personal și în următoarele scopuri:

Pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări și a vă furniza serviciul de asistenta clienți;
- În scop de marketing, însa doar în situația în care avem consimțământul dumneavoastră prealabil
sau când exista o excepție legala de la obținerea consimțământului;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a ne apară împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru a ne conforma legislației, ca de exemplu conformarea cu legislația fiscală care
ne obligă să păstrăm documentele contabile pe o perioada de 10 ani;
- În situația puțin probabilă a unui litigiu, pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță.

(a) Înregistrarea ca utilizator. În cazul în care decizi să te înregistrezi ca utilizator pe site-ul nostru, trebuie să îți prelucrăm datele pentru a te identifica cu utilizator al acestuia și pentru a-ți oferi acces la diferițele sale funcționalități sau servicii disponibile pentru tine ca utilizator înregistrat

b) Îmbunătățirea serviciilor. Dacă utilizezi serviciile noastre, te informăm că vom prelucra datele tale de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru înțelegerea modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru și astfel să îi putem aduce îmbunătățiri.

Atunci când te rugăm să completezi datele personale pentru a îți oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a îți putea furniza serviciul sau pentru a îți oferi acces la funcționalitatea respectivă.

Te rugăm să reții că, dacă decizi să nu ne furnizezi aceste informații, este posibil să nu poți finaliza înregistrarea ta ca utilizator sau să nu poți beneficia de aceste servicii sau funcționalități.

(a) Interes legitim. În situația în care utilizam interesul legitim, efectuăm o analiză a interesului legitim (test de echilibrare) prin intermediul căreia putem în balanța interesul nostru și interesele dumneavoastră. În situația în care prevalează interesele noastre, vom utiliza interesul legitim. În situația în care prevalează interesele dumneavoastră, nu vom utiliza interesul legitim, iar în măsura în care nu reușim sa identificam un alt temei legal corect, nu vom efectua respectiva activitate de prelucrare. În prezent utilizăm interesul legitim pentru categoriile de date enumerate in tabelul din Secțiunea 8.

(b) Consimțământ. Rețineți faptul ca obținerea consimțământului nu este obligatorie, iar noi vom proceda la obținerea consimțământului din partea dumneavoastră. Doar în situațiile in care nu reușit sa utilizam un alt temei legal. In prezent utilizam consimțământul doar pentru e-mail marketing.

(c) Interesul vital. În situația puțin probabilă a unei urgențe medicale sau a unui alt eveniment excepțional prelucrarea poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale dumneavoastră sau ale altei persoane fizice.

Perioada de stocare

Stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.

După încetarea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifica, istorică sau statistică.

Rețineți faptul ca în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioadă care ne este impusă de lege.

Următorul tabel va explica perioada de stocare pentru diferite categorii de înregistrări.

Categoriile de date cu caracter personal Perioada de stocare
Nume
Adresa de e-mail
7 ani de la ultima interacțiune cu noi
Adresa IP 7 ani
Datele necesare facturării (i.e. adresa, numele clientului, numele delegatului) 10 ani conform legislației
alte date cu caracter personal 5 ani

Putem dezvălui datele dumneavoastră, respectând legea aplicabila, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acești terți au implementate masuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dumneavoastră sa fie protejate. In aceste situații, ne vom asigura ca orice transfer este legitim conform legislației.

De exemplu, am putea furniza datele dumneavoastră către alte companii, precum furnizorii de servicii IT (cloud, hosting) sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice si alți terți cu care avem o relație contractuala. Acești terți sunt selectați cu o grija deosebita astfel încât datele dumneavoastră să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicam și conform standardelor de securitate.

Putem transmite datele și altor parți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dumneavoastră, ca de exemplu, în situația în care exercitați o cerere de portabilitate.

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile dumneavoastră. Cu caracter personal și către parchet, politie, instantele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigura un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulament General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

De fiecare dată când vom transfera datele tale personale în afara SEE, ne vom asigura ca exista un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

- vom transfera datele tale personale către tari unde s-a demonstrat de către Comisia Europeana ca furnizează un nivel adecvat de siguranța pentru datele personale.
- când apelam la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeana care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa.

Te rugăm să ne contactezi la adresa de email gdpr@ifbfinwest.ro daca dorești mai multe informații despre mecanismul specific folosit de noi atunci când transferam datele tale personale în afara SEE.

Securitatea datelor

Înțelegem cât de importanta este securitatea datelor personale și luam masurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucram de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.

Am implementat următoarele masuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal: a) Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura ca respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.
b) Minimizarea datelor. Ne asigurăm ca datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în aceasta Politică.
c) Restrângerea accesului la date. Încercam să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajați, colaborători și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).
d) Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigura și de neatins.
e) Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.
f) Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislata și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
g)Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercam pe cât posibil să anonimizam/pseudoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințezi, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.

Marketing direct

În măsura în care am obținut consimțământul dumneavoastră. Prealabil sau sunteți deja un client al companiei, putem utiliza tehnologii de marketing direct utilizând informațiile colectate despre dumneavoastră. În prezent transmitem mesaje comerciale pe e-mail (e-mail marketing) către persoanele care și-au exprimat consimțământul în acest sens în prealabil. Vă puteți opune marketingului direct și/sau vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail („unsubscribe” sau prin transmiterea unei cereri în acest sens la support@ifbfinwest.ro.

Drepturile dumneavoastră conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

(a) Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră.
(b) Dreptul de acces asupra datelor. Aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare ca se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc și, in caz afirmativ, acces la datele respective și la informațiile prevazute de art. 15 alin. (1) din GDPR.
(c) Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete. Aveți dreptul de a obține, din partea noastră, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc.
(d) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”). În situațiile prevazute la art. 17 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține ștergerea datelor cu caracter personal.
e) Dreptul la restricționarea prelucrării. În cazurile prevazute la art. 18 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține restricționarea prelucrării.
f) Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dumneavoastră către alt operator („dreptul la portabilitate”). Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dumneavoastră către alt operator („dreptul la portabilitate”)
g) Dreptul de a vă opune prelucrării datelor. În cazurile prevazute la art. 21 din GDPR, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor.
h) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra dumneavoastră.
i) Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dumneavoastră.
j) Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.

Nume Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, București, România
Telefon +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
Email anspdcp@dataprotection.ro
Vă rugăm să rețineți că:

(1) Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail.
(2) Daca doriți să vă exercitați drepturile, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: gdpr@ifbfinwest.ro
(3) Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizata astfel încât să decidem daca este întemeiata sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.
(4) Vom încerca să răspundem solicitării în termen de o lună. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util.
(5) Daca, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificam, iar dumneavoastră. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați sa dăm curs solicitării.
Daca aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor dumneavoastră sau doriți să vă exercitați drepturile legale sau aveți orice alta îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne puteți contacta la adresa de e-mail gdpr@ifbfinwest.ro.

Înscrie-te la Newsletter.

Adaugă adresa ta de e-mail

CONTACTEAZĂ UN BROKER

CONTACTEAZĂ O SUCURSALĂ IFB

PETIȚII


Descarcă aplicația IFB Finwest ® aici

App store App store

Social Media

youtube