Investiţia în produse financiare implică asumarea de riscuri. Investiţiile dvs. pot creşte sau scădea în valoare, iar pierderile pot depăşi valoarea investiţiei iniţiale. CITEȘTE MAI MULT
Investiţia în produse financiare implică asumarea de riscuri. Investiţiile dvs. pot creşte sau scădea în valoare, iar pierderile pot depăşi valoarea investiţiei iniţiale. CITEȘTE MAI MULT
Capitalul suplimentar este necesar pentru dezvoltarea activității companiei.
Majorarea capitalului social se poate face:
− prin aporturi aduse de acționarii existenți, (care vor subscrie acțiuni noi astfel încât să își păstreze ponderea în capitalul social al emitentului)
− prin aporturi aduse de acționari noi Ofertă secundară și Plasament
În conformitate cu legislația pieței de capital oferirea către acționarii existenți în cadrul dreptului de preferință a unor acțiuni în vederea majorării capitalului social se realizează pe baza unui Prospect de ofertă, care va fi aprobat de către ASF.
IFB Finwest oferă servicii în fiecare etapă a majorării capitalului social, de la pregătirea acesteia și până la înregistrarea majorării capitalului social la toate instituțiile pieței de capital.
Pentru o ofertă personalizată privind serviciul de majorare de capital intermediat de IFB Finwest, vă invităm să ne contactați la adresa de e-mail: operatiuni.corporative@ifbfinwest.ro .
Mihut Gregoretti - Arad (Sediul central) | Octavian Dragolea - București | Ovidiu Serdean - Deva |
Telefon: +40.770.915.810; +40.257.281.611 | Telefon: +40.770.763.575 | Telefon: +40.770.762.939 +40.770.763.070 |
Email: gregoretti@ifbfinwest.ro | Email: bucuresti3@ifbfinwest.ro | Email: deva@ifbfinwest.ro |
Alina Silaghi - Oradea | Anca Teusdea - Timișoara | Octavian Rulean - Bistrița |
Telefon: +40.770.761.868; +40.770.762.156 | Telefon: +40.770.761.740 | Telefon: +40.770.763.500 |
Email: oradea3@ifbfinwest.ro | Email: timis@ifbfinwest.ro | Email: bistrita@ifbfinwest.ro |
Iosif Adorian Kuglis - Zalău | Adrian Dobse - Satu Mare | Liviu Mihuta - Arad2 |
Telefon: +40.770.763.621 | Telefon: +40.770.764.010 | Telefon: +40.770.761.261 |
Email: zalau@ifbfinwest.ro | Email: satu-mare@ifbfinwest.ro | Email: arad2@ifbfinwest.ro |
Mihut Gregoretti - Arad (Sediul central)
Telefon: +40.770.915.810; +40.257.281.611
Email: gregoretti@ifbfinwest.ro
Arad (Sediul central): ifb@ifbfinwest.ro / office@ifbfinwest.ro | Bistrița: bistrita@ifbfinwest.ro | București: bucuresti3@ifbfinwest.ro |
Deva: deva@ifbfinwest.ro | Oradea: oradea3@ifbfinwest.ro | Timișoara: timis@ifbfinwest.ro |
Zalău: zalau@ifbfinwest.ro | Satu Mare: satu-mare@ifbfinwest.ro | Agenția Arad: arad2@ifbfinwest.ro |
Arad (Sediul central): ifb@ifbfinwest.ro / office@ifbfinwest.ro
Bistrița: bistrita@ifbfinwest.ro
București: bucuresti3@ifbfinwest.ro
Petiția - cererea, reclamația, sesizarea formulată în scris , depusă la sediul central sau la sediile secundare ale SSIF IFB Finwest SA, sau transmisa prin poșta electronică, fax sau mail - prin care petentul își exprimă nemulțumirea cu privire la serviciul și activitatea de investiții prestate de societate în baza Legii nr.297/2004.
Cine poate depune o petiție?Orice persoană fizică sau juridică care considera că au fost atinse drepturile sau interesele sale se poate adresa SSIF IFB Finwest SA în scris pentru recunoașterea dreptului și/sau recuperarea pagubei.
Modalități de depunere a petițiilor.Petițiile pot fi depuse:
- direct la sediul central al SSIF IFB Finwest SA sau la sediile secundare
- prin scrisoare scrisă pe adresa sediului societății: SSIF IFB FINWEST SA
Mun. Arad, Str. Dimitrie Bolintineanu nr.5, ap 4 și 5, județul Arad, CP 310176
prin poșta electronică email: office@ifbfinwest.ro;
- prin fax: 0257.281.612.
Forma și conținutul obligatoriu al petiției.Petiția se va întocmi obligatoriu ÎN FORMA SCRISĂ și va cuprinde următoarele:
- Nume, prenume, CNP/denumire petent, CUI;
- Domiciliu/sediul petentului/telefon/mail;
- Obiectul petiției = problema – serviciul – persoana – prejudiciul reclamat
- Precizarea motivelor și argumentelor pe care se întemeiază petiția;
- Copie act de identitate pentru petentul persoană fizică;
- Copie certificat de înregistrare (CUI), Certificat constator de la ORC din care reiasă reprezentantul legal nu mai vechi de 30 de zile, act de identitate reprezentant legal și împuternicire, copie CI persoană împuternicită dacă persoana juridică va fi reprezentantă de altă persoană decât reprezentantul legal.
Pentru persoane fizice și juridice care sunt reprezentate de un împuternicit, acesta va trebui să prezinte copie act de identitate petent/acte societate menționate interior, act de indentitate împuternicit și procură de reprezentare(notarială sau avocatiala) în original.
Petițiile anonime nu vor fi înregistrate.
Etapele de soluționare a petițiilor.- Preluarea petiției;
- Înregistrarea în Registrul unic de petiții;
- Analizarea solicitărilor din petiție și documentarea pe bază informațiilor din arhivă scrisă și electronică a societății. Formularea propunerii de soluționare a petiției bazată pe documentele justificative din evidențele societății de către reprezentanții CCI și înaintarea ei pentru avizarea de către conducerea societății;
- Transmiterea răspunsului către petent.
Termenul de soluționare a petițiilor.Termenul de soluționare a petițiilor și formulare a răspunsului nu poate depăși 30 zile calendaristice de la data înregistrarii acesteia.
În cazul în care investigarea petiției reclama un termen mai mare de 30 de zile, petiționaruluii se va comunica acest lucru, printr-o adresa scrisă, care îl va fi trimisă în cel mult 30 de zile de la data primirii petitiei.
Termenul suplimentar nu poate depăși cu mai mult de 15 zile termenul inițial de 30 de zile calendaristice.
Soluționarea petiției.Petițiile pot fi soluționate FAVORABIL și NEFAVORIBIL.
- Petiție soluționată FAVORABIL – când sunt dispuse măsuri pentru remedierea situațiilor sesizate;
- Petiție soluționată NEFAVORABIL – când nu sunt dispuse niciun fel de măsuri.
În ambele cazuri petentul va fi informat în termenul legal.
Conducerea SSIF IFB Finwest SA este dispusă pentru soluționarea pe cale amiabilă a oricaror litigii sau nemulțumiri în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
În cazul în care petitia este solutionata NEFAVORABIL, petentul are dreptul sa se adreseze organelor și autoritatilor competente și de a utiliza toate modalitatile de soluționare prevăzute de dispozitiile legale în vigoare.
Disclaimer:
Conținutul acestui site are doar rol informativ și nu implică o ofertă de cumpărare sau vănzare de servicii financiare
sau instrumente financiare. Materialele prezentate în acest site se bazează pe informații publice și provin din surse pe care IFB Finwest
le considera de încredere, dar care nu au fost verificate independent de către IFB Finwest. Totuși, compania nu poate oferi garanții absolute
în ceea ce privește actualitatea, acuratețea și exhaustivitatea informațiilor prezentate. Dorim să vă reamintim ca responsabilitatea pentru
tranzacțiile efectuate pe baza acestor informații revine în întregime investitorilor, deoarece riscul investițiilor le aparține în mod direct lor.
Tranzacționarea de instrumente financiare implică anumite riscuri printre care, însa fără a se limita la, fluctuația prețurilor pieței,
incertitudinea dividendelor, a randamentelor și/sau a profiturilor, fluctuația cursurilor de schimb. Performanțele trecute nu reprezintă o
garanție pentru evoluțiile viitoare.